miercuri, 29 decembrie 2010

De azi...

Buna!Sa va spun ce mi s-a mai intamplat azi.M-am dus cu prietena mea Andreea pe camp sa ne dam cu sania.Cand amajuns acolo eu am zis sa ne dam prima data pe un deal ceva mai mic pentru ca eu nu ma mai dadusem de mult cu sania pe camp.Ne-am dat de cateva ori pe dealul mai mic dupa care ne-am dus pe dealul cel mare.Desi pe dealul mic nu am cazut , pe asta mare de fiecare data.Si prietena mea Andreea a cazut doar o data, dar ea s-a mai dus si inainte si mai avea putina experienta:))La un momendat la un "hop" am sartit intr-un fel ca nici nu stiu cum si m-am lovit un pic,dar mi-a trecut desi inca ma doare putin.Apoi cand chiar am cazut de-abinelea si atunci ma durut vreo 5 minute.Atunci imi facusem viteza prea mare si era cat pe aci sa cad intr-un sant am pus frana si in loc sa ma oprec brusc sania sa duc intr-o parte si eu m-am dus cu ea.Dar in rest a fost super distractiv.Bye Bye.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu