marți, 28 decembrie 2010

Nu stiu..

De pe-acuma ma gandesc si realizez ca n-am ce face de revelion...:|A defapt stiu ce o sa fac.O sa stau toata noaptea in casa si o sa ma uit la televizor...Chiar n-am nici o idee despre ce as putea face alt-ceva decat sa ma uit la televizor in noaptea ce anu se implineste.Adica niciunul din prietenii mei nu fac si nici nu organizeaza nimic.Am incercat sa vorbesc eu cu cativa , dar nici unu nu mi-a dat un raspuns concret.Deci chiar nu stiu."Nu siu d'astea":)).Da orcum nu m-am hotarat sigur daca o sa stau toata noaptea in casa si o sa ma uit la TV pentru ca n-am vorbit cu foarte multa lume.Dar na, nu stiu.Orcum o sa vad daca stau toata noaptea in casa si ma uit la Tv sau daca fac ceva desi cel mai probabil o sa stau in casa.In fine vad eu.Bye Bye

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu